Cariere

Fă parte din echipa noastră !

ANUNȚ ANGAJARE SECRETARA
Despre noi
Înfiinţată în anul 2009 ca persoană juridică de drept privat cu scop nelucrativ, neguvernamentală, Fundaţia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (F.D.S.S.) are drept scop principal susținerea, promovarea și dezvoltarea serviciilor sociale precum și a serviciilor de asistență socială de calitate.

Întreaga activitate desfăşurată de Fundaţia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (F.D.S.S.) începând cu anul 2009, este posibilă ca urmare a implicării echipei sale de profesionişti (asistenţi sociali, psiholog, jurist) care deţin o bogată experienţă practică şi teoretică în domeniile pe care le reprezintă precum și datorită sprijinului oferit de expertiza fondatorului său, Societatea Civilă Profesională de Asistență Socială “Cristian Roșu și Asociații”.
Totodata, Fundatia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale a dobandit de-a lungul timpului o vasta experienta in accesarea fondurilor europene in domeniul dezvoltarii locale comunitare, colaborand in acest sens cu succes cu autoritati publice locale si organizatii care au facilitat interventia noastra in comunitatile nevoiase. In prezent fundatia gestioneaza 4 proiecte cu fonduri europene nerambursabile a caror detalii se regasesc accesand link-ul https://fdss.ro/proiecte.
Ca sa poata duce la bun sfarsit toate angajamentele pe care le are in prezent, Fundatia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale, are nevoie de un coleg/o colega in echipa de back-office pentru a ocupa postul de secretara. Se cauta o persoana motivata, energica, proactiva si dornica sa faca parte din echipa noastra.
Sarcini si responsabilitati:
  • Efectueaza activitati administrative de rutina in scopul eficietizatii timpului de lucru a superiorilor ierarhici;
  • Asigura zilnic accesul personalului contractual in unitate
  • Verifica zilnic cutia postala;
  • Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri
  • Inregistreaza solicitatile/cererile de orice tip ale angajatilor;
  • Preia si directioneaza apelurile telefonice / preia mesaje si le transmite
  • Asigura legaturile telefonice in interiorul si exteriorul organzatiei;
  • Efectueaza diverse centralizari/intocmeste rapoarte/situații
  • Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;
  • Fotocopiaza, scaneaza documente si arhiveaza documente
  • Utilizeaza aplicatii de gestionare PDF (unit, redimensionat, sters etc)
  • Redenumeste si aranjeaza documente/foldere in vederea realizarii raportarii tehnice.
  • Eticheteaza bibliorafturi.
  • Identifica, selecteaza si pastreaza surse si materiale de informare;
  • Sprijină logistic/administrativ membrii echipelor din diversele programe/proiecte în activitatile derulate;
  • Primeste persoanele din afara societatii (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea;
  • Mentine evidenta primirii corespondentei, se ocupa de inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi;
  • Mentine legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale superiorilor/angajatilor
  • Utilizeaza aplicatia FAN COURIER, completeaza AWB-urile, impacheteaza coletele, se asigura de corespondenta unitatii prin curierat rapid si nu numai;
  • Programeaza interviurile si audientele;
  • Organizeaza interviurile ca locatie si ca timp de desfasurare;
  • Efectueaza programarea sedintelor/intalnirilor conform solicitarilor;
  • Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri;
Esti potrivit/ă dacă ai:
  • Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
  • Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office ( Word, Excel);
  • Abilitati excelente de comunicare, abordare proactiva, persoana organizata si atenta la detalii;
  • Atitudine si conduita caracterizate de profesionalim, orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor;
  • Excelenta capacitate de coordonare, atentie distributiva, planificare si prioritizare a task-urilor;
  • Capacitatea de a lucra cu termene limită;
  • Experiență anterioară în activități administrative – constituie un avantaj, nu un criteriu de departajare;
  • Persoană responsabilă, punctuală, serioasă și cu dorința de a învăța și a se dezvolta profesional.
Ce iti oferim:
  • Salariu competitiv
  • Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
  • Posibilitatea de a învăța și de a evolua într-un mediu profesional
  • Lucru într-o echipă tânără și dinamică
Asteptam CV-ul tau la adresa de email administrativ@fdss.ro cu subiectul ”Aplicatie secretara” pana pe data de 25.02.2025.
Anunt selectie expert facilitator workshop
ANUNȚ ANGAJARE CONTABIL
Anunt recrutare expert Grup Tinta
Anunt angajare experti Cuza Voda
Anunt angajare expert monitorizare

Valorile noastre sunt nediscriminarea, solidaritatea, transparența și profesionalismul.

Str. Cooperatiei nr. 5B, sector 5, Bucuresti, cod postal 052832

Tel: 031.426.15.62

Fax: 021.637.01.31

E-mail: office@fdss.ro

Search

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie și al Politicii de Confidențialitate. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie.
SUNT DE ACORD NU SUNT DE ACORD