Candidatul ideal
Dorim sa ne extindem si suntem in cautarea unui Contabil Junior motivat si talentat care sa se alature echipei noastre.
Daca esti o persoana organizata, cu o atitudine pozitiva, dornica sa inveti si iti place sa lucrezi in domeniul financiar- contabil, te asteptam la noi in echipa.
Cerinte :
- studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate);
- cunostinte de utilizare a soft-uurilor ERP (CIEL contabilitate, gestiune, EXCEL)
- experienta pe un post similar intre minim 1 an;
- experienta in domeniul gestionarii fondurilor europene reprezinta un avantaj
- cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- atentie distributiva si capacitate de concentrare.
Descrierea jobului
Responsabilitatile job-ului sunt:
- Inregistreaza in contabilitate facturile primite de la furnizori interni si externi (chirii, utilitati, servicii, etc), conform procedurilor interne, cu alocarea cheltuielilor pe centre de cost si pe perioadele de referinta;
- Inregistreaza in contabilitate facturile primite de la furnizorii interni si externi de materii prime/marfa, verifica receptiile corespunzatoare;
- Inregistreaza incasari/plati;
- Opereaza extrasele bancare;
- Intocmeste si tine evidenta deconturilor angajatilor si inregistreaza toate documentele insotitoare ale acestora;
- Intocmeste documentele primare din puct de vedere financiar ale organizatiei
- Intocmeste periodic situatii privind clientii neincasati si transmite informari catre persoanele responsabile cu recuperarea debitelor
- Participa la inventarierile periodice si efectueaza confirmari de sold cu partenerii, ori de cate ori este necesar;
- Participa la intocmirea situatiilor contabile lunare/semestriale/anuale;
- Raspunde de arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor pe care le opereaza.
- Participa la efectuarea auditurilor financiare
- Mentine relatia cu cu organele administratiei publice
- Efectueaza situatii si rapoarte catre managementul organizatiei
Locul de desfasurare a activitatii: sediul organizatiei din Str. Cooperatiei, nr 5B, sector 5, Bucuresti
Domeniul de activitate: ONG/voluntariat (servicii de asistenta sociala), accesare fonduri europene
Beneficii:
- Salariu motivant
- Oportunitati de invatare;
- Decontarea abonamentelor de transport in comun
- Mediu de lucru profesonist intr-o echipa tanara.
CV-ul in format Europass se depune la adresa administrativ@fdss.ro pana la data de 14.10.2020.
Descrierea companiei
Înfiinţată în anul 2009 ca persoană juridică de drept privat cu scop nelucrativ, neguvernamentală, Fundaţia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (F.D.S.S.) are drept scop principal susținerea, promovarea și dezvoltarea serviciilor sociale precum și a serviciilor de asistență socială de calitate.
În vederea atingerii scopului statuat, fundaţia este implicată în realizarea unei game variate şi complexe de activitaţi, precum furnizarea serviciilor sociale la cel mai înalt nivel de calitate pentru a răspunde nevoilor sociale, precum şi celor speciale, individuale, familiale sau de grup, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate, prevenirii şi combaterii riscului de excluziune socială, promovării incluziunii sociale şi creşterii calităţii vieţii, către toate categoriile de beneficiari.